Euroviisuaika!

Tällä kertaa mennään vähän off topic blogin yleisistä teemoista, mutta olen niin innoissani, etten malta olla vähän hehkuttamatta.

Jotkin pitkäaikaisista seuraajistani saattavatkin muistaa, että olen tosi kova euroviisufani. Maison de Blancsissa on järjestetty usein euroviisukisakatsomoita ja pelattu euroviisubingoa. Ja kyllä, minä katson ne kaikki semifinaalitkin. Ja Spotifyssa olen tehnyt "Parhaat euroviisubiisit" -soittolistan.

Tuuli Okkonen "Don't Wake Me Up" - www.blancdeblancs.fi
Kuvakaappaus Tuuli Okkosen musiikkivideosta "Don't Wake Me Up"


Syy, minkä vuoksi olen niin innoissani on se, että monivuotinen luottokampaajani ja meidänkin häissämme laulamassa ollut monilahjakkuus Tuuli Okkonen on mukana Uuden musiikin kilpailussa tavoittelemassa paikkaa Suomen edustajana Eurovision laulukilpailussa 2016. 

Tuulin kappale "Don't Wake Me Up" on huipputarttuva, ja kertsi jäi päähäni soimaan jo ensimmäisellä kuuntelukerralla. Lisäksi ihanan kupliva Tuuli on juuri oikeanlainen tyyppi euroviisuihin. Ja hei, mikään ei voi olla vialla, jos biisin musiikkivideolla esiintyy samppanjalaseista rakennettu torni!

Tuuli kisaa UMK:n kolmannessa semifinaalissa tämän viikon lauantaina, ja käytän hyväkseni mahdollisuuden houkutella mahdollisimman monen äänestämään "Don't Wake me Up" finaaliin. Äänestää saa netissä torstaihin asti ja semifinaalin aikana netissä tai tekstiviestillä. Ohjeet löytyvät Ylen sivuilta. #teamtuulikone euroviisuihin!

0 kommenttia:

Lähetä kommentti